55k
Like

TWISTA Lyrics

Genre: Hip Hop/Rap

TWISTA Lyrics - by Popularity

1 Slow Jamz [feat. Kanye West & Jamie Foxx]
2 Birthday
3 Misunderstood
4 Slow Jamz [Ft. Kanye West]
5 2012
6 Loyalty"(feat. Speeknot Mobstaz, Shock The World
7 Game Recognize Game"(feat. Ms. Kane
8 Bennie Franks
9 Emotions
10 Motive for Murder
11 Crook County (B.O.N.E. Crusher Mix)
12 Dreams
13 Make A Movie
14 Walking On Ice
15 Billionaire
16 Mista Tung Twista
17 Hope ft. Cee-lo
18 Smoke Wit You"(feat. Speedknot Mobstaz, Baby Boy
19 Wetter
20 Korrupt World
21 Wanna See 'Em Buss
22 No Remorse"(feat. Mayze, Malif, Link, Turtle, Liffy Stokes
23 Badunkadunk
24 Yellow Light
25 Piece Of Mind"(feat. Darkside Ballaz
26 Adrenaline Rush
27 Talk To Me
28 Overnight Celebrity
29 Pray For Me"(feat. Todd Nitty
30 Call The Police
31 No Peace Sign
32 American Gangsta
33 The Come Up
34 Yo Body
35 In Your World"(feat. Speedknot Mobstaz, Christopher Williams
36 So Sexy Chapter II
37 Say Say
38 Legit Ballers
39 Frum Da Tip Of My Tongue
40 Rider Bitch"(feat. Erika Kane
41 So Lonely Featuring Mariah Carey
42 Gotta Get Me One
43 Snap Happy
44 Don't Blink"(feat. Turtle Banxx
45 Oh My God
46 Break 'Em Up"(feat. Big Body, Highbeam
47 Put That Thang On Me"(feat. Oobie
48 Adrenalin Rush
49 Chocolate Fe's And Redbones
50 Still Feels So Good
51 On Top
52 Motive 4 Murder"(feat. The Speedknot Mobstaz
53 Get It Wet
54 Had To Call Featuring Snoop Dogg And Sleepy Eyed Jones
55 So Sexy, Ch. 2 (Like This) [Radio Edit]
56 Jump Off
57 Back To The Basics
58 Grand Finale"(feat. The Legit Ballers
59 Mobsters Anthem
60 Victory Or Death
61 No Remorse
62 Warm Embrace
63 Heartbeat
64 Legit Ballaz
65 Mash & Bang"(feat. Bennie Franks, Todd Nitty, Turtle Banxx
66 Overdose
67 Ratatattat
68 Fire
69 Unsolved Mystery
70 Razzamatazz / Jazzamatazz
71 She Got It
72 Mob Up"(feat. The Speedknot Mobstaz
73 Pimp On (Featuring 8 Ball & Too Short)
74 Cocaine
75 Whatcha Gonna Do"(feat. Bennie Franks
76 Problems
77 So Sexy (Featuring R. Kelly)
78 Jail Time"(feat. Turtle Banxx
79 Can't Live Without You
80 Crisis
81 Round Here
82 One Shot, One Kill
83 Front Porch
84 Art and Life (Chi-Roc)
85 Back 2 School
86 Suicide
87 Legit Ballers"(feat. The Speedknot Mobstaz
88 Sweating
89 The Recipe (Remix)
90 Return
91 Block Music
92 Why"(feat. High Beam
93 Burnin
94 Get Ya
95 Da Resurrection
96 In Your World
97 One Down 2 2 Go
98 My Apartment
99 Mobstability"(feat. The Speedknot Mobstaz
100 Still Po Pimpin
101 Bastards and Bitches
102 Darkness
103 Throwin My Money
104 Clappin'
105 Kill Murder"(feat. Turtle Banxx
106 Wee Straight
107 Want My Love
108 Pimp On
109 Slow Jamz
110 The Day After
111 Pimp Like Me
112 Party Hoes"(feat. The Speedknot Mobstaz
113 Run
114 She Sluggin'
115 Want My Love
116 I Got People
117 Round Here"(feat. Bennie Franks, High Beam
118 Death Before Dishonor
119 Nothing Like Me
120 Like A 24 (Featuring Cee-Lo)
121 Loyalty
122 I Know
123 Out Here
124 Warm Embrace"(feat. The Speedknot Mobstaz
125 Artillery
126 Choppaz in my Lap
127 Beast
128 Mob Niggas Don't Die
129 How To Ball
130 Me and You
131 Kill Us All
132 Mobstability
133 Do Wrong Featuring Lil' Kim
134 Runnin' Off At Da Mouth"(feat. Sinister Def
135 Girl Tonite Featuring Trey Songz
136 Game Recognize Game
137 Ain't Mean to Hurt You
138 Put It Down
139 Why
140 Out Here Featuring Juvenile And Speedknot Mobstaz
141 Emotions (Remix)
142 6 Rings
143 Mob Up
144 Lavish Featuring Pharrell
145 Say What?
146 Motive 4 Murder
147 Nba Live 2004
148 Dirty Game
149 Wild Out Rmx
150 Blood N Blood Out
151 Swagga Like A Dopeboy
152 Getty Up"(feat. Erika Kane
153 Feels So Good
154 U Don't Know Me
155 Check That H**
156 Girl Tonight
157 Love Rehab
158 Break 'Em Up
159 Gucci, Louis, Prada
160 Intro/Freestyle
161 Sunshine (Featuring Anthony Hamilton)
162 Wrist Stay Rocky
163 Tattoo
164 Party Hoes
165 It Feels So Good
166 The Day After Featuring Syleena Johnson
167 Intro
168 Kill Murder
169 I'm Old School
170 Get Ya"(feat. Highbeam
171 Ferocious
172 He Lay f. SKO & Liffy Stokes
173 Stick Up - Part 2"(feat. Bennie Franks, Buck
174 No Pistols
175 So Sexy
176 Rock Y'all Spot
177 Check That Hoe
178 I Ain't The One
179 Rock Y'all Spot"(feat. The Speedknot Mobstaz
180 Pray For Me
181 I Aint Wired Right
182 Just Like That
183 The Dark Horse
184 Freek-A-Leek Remix Feat. Twista and Jermaine Dupri
185 He Lay"(feat. Liffy Stokes, Sko
186 U Dont Know Me f. Twista & Oobie
187 Hope
188 Smoke Wit You
189 Wide Open
190 Wetter (Get It Wet, Pt. 2)
191 Higher
192 American Gangster
193 Bath And Bodyworks
194 Mob Niggas Don't Die"(feat. Liffy Stokes, Turtle Banxx
195 I Am Such a Mobsta
196 Holding Down The Game
197 Would U Mind"(feat. MeccaSoul
198 Snoopin'
199 Drinks
200 Still Feels So Good (Featuring Jazze Pha)
201 Hustla
202 Your Body
203 Girls Around the World
204 3rd Eye
205 Devil's Angel
206 So Sexy ft. R Kelly
207 Midwest Invasion
208 One Last Time
209 Legit Ballaz Theme (Seperation)
210 The Heat
211 Yellow Lights
212 Give It Up
213 Artillery"(feat. Todd Nitty
214 Book of Rhymes
215 Alright
216 Ball Wit Us"(feat. Erika Kane, Johnny P, Liffy Stokes
217 Beast
218 Sunshine ft. Anthony Hamilton
219 Re-act With a Mic
220 Get Me
221 Like a 24
222 So Sexy, Ch. 2 (Like This)
223 Up To Speed
224 3 Minute Murder
225 Do Wrong
226 Wide Open"(feat. Erika Kane
227 Yo Bitch Chose Me
228 Stories"(feat. Fiend, Lifty Stokes, and Oobie
229 Getting Paper
230 Higher (Featuring Ludacris)
231 Dirt on the Down Low
232 Y'all My Nugz
233 Crook County
234 Girl Tonite
235 Grand Finale
236 Trouble
237 Hands Up, Lay Down
238 Do U?
239 My Apartment"(feat. Johnny P, Turtle Banxx
240 Anomosity Kills
241 Read My Mind
242 U Don't Know Me"(feat. Oobie
243 It's Yours
244 Shadow Boxin
245 Mobster's Anthem
246 Nun Ah Y'all Can Hang
247 Get It How You Live
248 I Do
249 Creep Fast
250 Street Paranoia
251 Run"(feat. Lo
252 One More Joog
253 All About the Papes
254 Art and Life
255 I'm A Winner
256 Sunshine
257 Make A Movie (Single)
258 411
259 Scat Like Dat
260 Dirty Game"(feat. Speedknot Mobstaz