55k
Like

Shania Twain Lyrics

Genre: Country

Shania Twain Lyrics - by Popularity

1 From This Moment On
2 Forever And For Always
3 You' Ve Got A Way With Me
4 It Only Hurts When I'm Breathing
5 You're Still the One
6 Party for two with Billy Currington
7 Party for Two
8 If You're Not In it For Love (I'm Outta Here)
9 Don't Be Stupid (You Know I Love You)
10 Don't Be Stupid
11 Amneris' Letter
12 You,Re Still The One
13 I'm Gonna Getcha You Good
14 I'm Gonna Getcha Good!
15 (If You're Not in It for Love) I'm Outta Here!
16 Forever And Always
17 You Win My Love
18 Home Ain't Where The Heart Is
19 Any Man of Mine
20 Up!
21 She's Not Just A Pretty Face
22 Your Still The One
23 Juanita
24 The Woman In Me (Needs The Man In You)
25 Rock This Country!
26 You've Got a Way
27 The Woman In Me
28 Two Hearts, One Love
29 (Wanna Get to Know You) That Good!
30 God Bless The Child Extended Version
31 (If Your Not In It For Love) I'm Outta Here!
32 No One Needs To Know Right Now
33 Come On Over
34 keepin you
35 Im Gonna Get You Good
36 If You Wanna Touch Her, Ask!
37 It Only Hurts When I Breathe
38 "Honey, I'm Home"
39 Whose Bed Have Your Boots Been Under?
40 That Don't Impress Me Much
41 Love
42 Thank You Baby!
43 Man! I Feel Like a Woman!
44 I'm Outta Here - Remix
45 Shoes
46 All Fired Up, No Place to Go
47 Let's Go!
48 It Only Hurts...
49 Is There Life After Love?
50 She's Just Not a Pretty Face
51 Wild and Wicked
52 Ain't No Particular Way
53 Heart Is Blind
54 Her Story
55 When
56 If It Don't Take Two
57 Shania Twain - Im Gonna Getcha (Good)! Real Version
58 Nah!
59 I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
60 What Made You Say That
61 Don't Be Stupid (You Know
62 I Lost My Heart When I Found You
63 Half Breed
64 I'm Outta Here
65 You Lay a Whole Lot of Love on Me
66 I Ain't No Quitter
67 Raining on Our Love
68 That Don't Impress Me Muc
69 Bite My Lip
70 C'est la Vie
71 Dance with the One That Brought You
72 It's Alright (Edited Club Mix)
73 Still Under the Weather
74 In My Car
75 Leaving Is The Only Way Out
76 Ain't No Paticular Way
77 Don't Gimme That, Once Over
78 I'm Jealous
79 God Ain't Gonna Getcha for That
80 No One Needs to Know
81 For the Love
82 Hate to Love
83 Ka-Ching
84 God Bless The Child (Extended Remix)
85 Shania Twain - Man I Feel Like A Woman
86 Got A Hold On Me
87 God Bless the Child
88 Forever And For Always (Pop Red Edit)
89 Send It with Love
90 Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
91 There Goes The Neighborhood
92 Man, I Feel Like A Women
93 I'm Holdin' on to Love (To Save My Life)
94 Ka-Ching!
95 Luv Eyes
96 Waiter! Bring Me Water!
97 Lost My Heart
98 Forget Me
99 The Heart Is Blind
100 Love Gets Me Every Time
101 I'm Gonna Getcha Good
102 Rhythm Made Me Do It
103 What A Way to Wanna Be!
104 Tracks
105 When He Leaves You
106 It Only Hurts When I'm Breath
107 Today Is Your Day
108 For The Love Of Him
109 I Ain't Goin' Down
110 Don't Give Me That
111 Crime of the Century
112 Whatever You Do! Don't!
113 All The Soldiers Are Dead
114 I'm Not In the Mood (To Say No)!
115 Don't!
116 Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
117 I,M Gonna Get Ya Good
118 That Dont Impress Me Much
119 In My Car (I'll Be The Driver)
120 Always a loser
121 Once Over, (Don't Gimme That)
122 Red Storm
123 When You Kiss Me
124 Dont!
125 Come On Over - Shania Twain
126 Party For Two (with Mark McGrath)
127 "Black Eyes, Blue Tears"
128 Man! I Feel Like A Woman! Lyr
129 It's Alright
130 Don't
131 I Ain't Going Down
132 I Won't Leave You Lonely