55k
Like

Shania Twain Lyrics

Genre: Country

Shania Twain Lyrics - by Popularity

1 From This Moment On
2 You' Ve Got A Way With Me
3 Forever And For Always
4 You're Still the One
5 It Only Hurts When I'm Breathing
6 Party for two with Billy Currington
7 Party for Two
8 If You're Not In it For Love (I'm Outta Here)
9 Don't Be Stupid (You Know I Love You)
10 Don't Be Stupid
11 Amneris' Letter
12 You,Re Still The One
13 I'm Gonna Getcha You Good
14 I'm Gonna Getcha Good!
15 (If You're Not in It for Love) I'm Outta Here!
16 Forever And Always
17 You Win My Love
18 Home Ain't Where The Heart Is
19 Any Man of Mine
20 Up!
21 She's Not Just A Pretty Face
22 Your Still The One
23 Juanita
24 (Wanna Get to Know You) That Good!
25 God Bless The Child Extended Version
26 (If Your Not In It For Love) I'm Outta Here!
27 No One Needs To Know Right Now
28 Come On Over
29 keepin you
30 Im Gonna Get You Good
31 If You Wanna Touch Her, Ask!
32 It Only Hurts When I Breathe
33 "Honey, I'm Home"
34 Whose Bed Have Your Boots Been Under?
35 That Don't Impress Me Much
36 The Woman In Me (Needs The Man In You)
37 Rock This Country!
38 You've Got a Way
39 The Woman In Me
40 Two Hearts, One Love
41 I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
42 What Made You Say That
43 Don't Be Stupid (You Know
44 I Lost My Heart When I Found You
45 Nah!
46 Half Breed
47 I'm Outta Here
48 You Lay a Whole Lot of Love on Me
49 I Ain't No Quitter
50 Raining on Our Love
51 That Don't Impress Me Muc
52 Bite My Lip
53 Dance with the One That Brought You
54 It's Alright (Edited Club Mix)
55 Still Under the Weather
56 In My Car
57 Leaving Is The Only Way Out
58 Ain't No Paticular Way
59 Don't Gimme That, Once Over
60 C'est la Vie
61 God Ain't Gonna Getcha for That
62 No One Needs to Know
63 For the Love
64 Hate to Love
65 I'm Jealous
66 God Bless The Child (Extended Remix)
67 Shania Twain - Man I Feel Like A Woman
68 Got A Hold On Me
69 God Bless the Child
70 Forever And For Always (Pop Red Edit)
71 Send It with Love
72 Ka-Ching
73 There Goes The Neighborhood
74 Man, I Feel Like A Women
75 I'm Holdin' on to Love (To Save My Life)
76 Ka-Ching!
77 Luv Eyes
78 Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
79 Lost My Heart
80 Forget Me
81 The Heart Is Blind
82 Love Gets Me Every Time
83 I'm Gonna Getcha Good
84 Rhythm Made Me Do It
85 Waiter! Bring Me Water!
86 Tracks
87 When He Leaves You
88 It Only Hurts When I'm Breath
89 Today Is Your Day
90 For The Love Of Him
91 What A Way to Wanna Be!
92 I Ain't Goin' Down
93 Don't Give Me That
94 Crime of the Century
95 Whatever You Do! Don't!
96 All The Soldiers Are Dead
97 I'm Not In the Mood (To Say No)!
98 Don't!
99 Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
100 I,M Gonna Get Ya Good
101 That Dont Impress Me Much
102 In My Car (I'll Be The Driver)
103 Always a loser
104 Once Over, (Don't Gimme That)
105 Red Storm
106 When You Kiss Me
107 Dont!
108 Come On Over - Shania Twain
109 Party For Two (with Mark McGrath)
110 "Black Eyes, Blue Tears"
111 Man! I Feel Like A Woman! Lyr
112 It's Alright
113 Don't
114 I Ain't Going Down
115 I Won't Leave You Lonely
116 Love
117 Thank You Baby!
118 Man! I Feel Like a Woman!
119 I'm Outta Here - Remix
120 Shoes
121 All Fired Up, No Place to Go
122 Let's Go!
123 It Only Hurts...
124 Is There Life After Love?
125 She's Just Not a Pretty Face
126 Wild and Wicked
127 Ain't No Particular Way
128 Heart Is Blind
129 Her Story
130 When
131 If It Don't Take Two
132 Shania Twain - Im Gonna Getcha (Good)! Real Version