55k
Like

Shania Twain Lyrics

Genre: Country

Shania Twain Lyrics - by Popularity

1 From This Moment On
2 Forever And For Always
3 You' Ve Got A Way With Me
4 You're Still the One
5 It Only Hurts When I'm Breathing
6 Party for two with Billy Currington
7 If You're Not In it For Love (I'm Outta Here)
8 Don't Be Stupid (You Know I Love You)
9 Party for Two
10 I'm Gonna Getcha You Good
11 I'm Gonna Getcha Good!
12 (If You're Not in It for Love) I'm Outta Here!
13 Don't Be Stupid
14 Amneris' Letter
15 You,Re Still The One
16 Any Man of Mine
17 Up!
18 She's Not Just A Pretty Face
19 Your Still The One
20 Juanita
21 Forever And Always
22 You Win My Love
23 Home Ain't Where The Heart Is
24 No One Needs To Know Right Now
25 Come On Over
26 keepin you
27 Im Gonna Get You Good
28 If You Wanna Touch Her, Ask!
29 It Only Hurts When I Breathe
30 "Honey, I'm Home"
31 Whose Bed Have Your Boots Been Under?
32 That Don't Impress Me Much
33 The Woman In Me (Needs The Man In You)
34 Rock This Country!
35 You've Got a Way
36 The Woman In Me
37 Two Hearts, One Love
38 (Wanna Get to Know You) That Good!
39 God Bless The Child Extended Version
40 (If Your Not In It For Love) I'm Outta Here!
41 Tracks
42 When He Leaves You
43 It Only Hurts When I'm Breath
44 Today Is Your Day
45 For The Love Of Him
46 What A Way to Wanna Be!
47 Don't Give Me That
48 Crime of the Century
49 Whatever You Do! Don't!
50 I Ain't Goin' Down
51 Don't!
52 Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
53 I,M Gonna Get Ya Good
54 I'm Not In the Mood (To Say No)!
55 Always a loser
56 Once Over, (Don't Gimme That)
57 In My Car (I'll Be The Driver)
58 Dont!
59 Come On Over - Shania Twain
60 Party For Two (with Mark McGrath)
61 "Black Eyes, Blue Tears"
62 When You Kiss Me
63 Don't
64 I Ain't Going Down
65 I Won't Leave You Lonely
66 It's Alright
67 Thank You Baby!
68 Man! I Feel Like a Woman!
69 I'm Outta Here - Remix
70 Shoes
71 Love
72 Let's Go!
73 It Only Hurts...
74 Is There Life After Love?
75 She's Just Not a Pretty Face
76 Wild and Wicked
77 Ain't No Particular Way
78 All Fired Up, No Place to Go
79 Her Story
80 When
81 If It Don't Take Two
82 Shania Twain - Im Gonna Getcha (Good)! Real Version
83 Heart Is Blind
84 What Made You Say That
85 Don't Be Stupid (You Know
86 I Lost My Heart When I Found You
87 Nah!
88 I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
89 I'm Outta Here
90 You Lay a Whole Lot of Love on Me
91 I Ain't No Quitter
92 Raining on Our Love
93 That Don't Impress Me Muc
94 Bite My Lip
95 Half Breed
96 It's Alright (Edited Club Mix)
97 Still Under the Weather
98 In My Car
99 Leaving Is The Only Way Out
100 Ain't No Paticular Way
101 Don't Gimme That, Once Over
102 C'est la Vie
103 Dance with the One That Brought You
104 God Ain't Gonna Getcha for That
105 No One Needs to Know
106 For the Love
107 Hate to Love
108 I'm Jealous
109 God Bless The Child (Extended Remix)
110 Shania Twain - Man I Feel Like A Woman
111 Got A Hold On Me
112 God Bless the Child
113 Forever And For Always (Pop Red Edit)
114 Send It with Love
115 Ka-Ching
116 There Goes The Neighborhood
117 Man, I Feel Like A Women
118 I'm Holdin' on to Love (To Save My Life)
119 Ka-Ching!
120 Luv Eyes
121 Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
122 Lost My Heart
123 Forget Me
124 The Heart Is Blind
125 Love Gets Me Every Time
126 I'm Gonna Getcha Good
127 Rhythm Made Me Do It
128 Waiter! Bring Me Water!