55k
Like

ICE CUBE Lyrics

Genre: Hip Hop/Rap

ICE CUBE Lyrics - by Popularity

1 It Was a Good Day
2 You Ain't Gotta Lie Ta Kick It"(feat. Chris Rock
3 You Can Do It"(feat. Mack 10, Ms. Toi
4 Robbin' Hood (Cause It Ain't All Good)
5 The Curse Of Money"(feat. Mack 10
6 Black Korea
7 How To Survive In South Central
8 Gangsta Rap Made Me Do It
9 Hood Mentality
10 Who's The Mack?
11 Higher
12 Life In California
13 Down for Whatever
14 Dirty Mack
15 No Vaseline
16 Natural Born Killaz
17 Ice Cube - It Was A Good Day
18 Drink The Kool-Aid
19 Hood Robbin'
20 Drink The Kool-Aid (Single)
21 Extradition
22 Check Yo Self (Remix)
23 It Is What It Is
24 Don't Trust 'Em
25 Pushin' Weight"(feat. Mr. Short KHOP
26 Do Ya Thang
27 The Peckin' Order"(feat. Mack 10
28 We Had To Tear This Muthafucka Up
29 The Bomb
30 You Don't Wanna Fuck Wit These (Unreleased '93 Shi
31 Wicked
32 Ask About Me
33 Color Blind
34 Man Vs Machine
35 You Know I'm a Hoe
36 She Couldn't Make It On Her Own
37 Why We Thugs
38 Horny Lil' Devil
39 My Summer Vacation
40 Say Hi to the Bad Guy
41 Rollin' Wit The Lench Mob
42 What Can I Do?
43 When I Get To Heaven (Remix)
44 Too West Coast
45 Get Money, Spend Money, No Money
46 Get Use To It
47 The Game Lord
48 Jackin' for Beats
49 Chin Check
50 Maniac In The Braniac
51 Dr. Frankenstein
52 Can You Bounce?
53 Go To Church
54 Take Me Away
55 24 Wit An L
56 I Got My Locs On
57 Hello
58 Check Yo Self (Featuring Das EFX)
59 Record Company Pimpin'
60 All Day, Every Day
61 It Takes A Nation
62 I Rep That West (Single)
63 My Loved One (Featuring Mr. Short Khop)
64 If I Was Fucking You
65 Lil Ass Gee (Eerie Gumbo Remix)
66 Supreme Hustle
67 Bow Down (Westside Connection)
68 Check Yo Self (Remix) (Featuring Das Efx)
69 Man's Best Friend
70 Really Doe
71 I'm Only Out For One Thang (Featuring Flavor Flav)
72 Steady Mobbin'
73 Thank God
74 Tales From the Darkside
75 You Ain't Gotta Lie (Ta Kick It)
76 True to the Game
77 The Peckin' Order
78 You Can Do It
79 Us
80 You Know How We Do It
81 Who Got The Camera?
82 The Nigga Ya Love to Hate
83 Bow Down (West Side Connection)
84 A Bird In The Hand
85 Laugh Now, Cry Later
86 JD's Gaffilin' (Part 2)
87 Crack Baby
88 What They Hittin' Foe?
89 N**** Of The Century
90 Until We Rich"(feat. Krayzie Bone
91 Bangin'
92 Tomorrow
93 Tales From The Darkside"(feat. Chuck D
94 The Product
95 No Country For Young Men
96 Sic Them Youngins On 'E
97 Stand Tall
98 Who Are You Lovin'
99 You Can't Fade Me
100 You Don't Wanna Fuck Wit These (Unreleased '93 Shit)
101 Hello (Featuring Dr.Dre & M.C. Ren)
102 Your Money Or Your Life
103 Friday
104 Bop Gun
105 Trespass (Featuring ice t)
106 Gotta Be Insanity
107 Doing Dumb Shit
108 It's A Man's World feat.Yo-Yo
109 24 With an L
110 It's A Man's World"(feat. Yo-Yo
111 Nothing Like L.A.
112 What Is A Pyroclastic Flow?
113 You Can't Fade Me/J.D.'s Gaffilin'
114 Fuck Dying
115 2 N The Morning
116 Givin' Up the Nappy Dug Out
117 Pros Vs. Joes
118 Y'all Know How I Am
119 Jack In The Box
120 Jack N The Box
121 A Gangsta's Fairytale
122 You Gotta Lotta That
123 Ghetto Vet
124 Steal The Show
125 Growin' Up
126 Enemy
127 Pimp Homeo
128 In the Late Night Hour
129 Soul On Ice
130 AmeriKKKa's Most Wanted
131 Smoke Some Weed
132 Greed
133 It Was a Good Day (Remix)
134 Wicked - LP Version
135 Roll All Day
136 I Wanna Kill Sam
137 Two To The Head
138 Ghetto Bird
139 Hell Low
140 Let it Rain
141 Givin' Up The Nappy Dugout
142 Gangsta Fairytale 2
143 Get Off My Dick And Tell Yo Bitch To Come Here
144 Doing Dumb Sh**
145 Look Who's Burnin'
146 We Had To Tear This Mothafucka Up
147 Lil Ass Gee
148 Keep It Gangsta
149 Maniac in the Brainiac
150 I'm Only Out for One Thang
151 Limos, Demos & Bimbos
152 My Skin Is My Sin
153 Wrong Nigga To Fuck Wit
154 The Gutter Shit
155 The Nigga Trapp
156 A Boy Was Conceived (Intro)
157 Make it Ruff, Make it Smooth
158 The Funeral
159 Why Me?
160 Men Of Steel
161 Late Night Hour
162 Now I Gotta Wet 'Cha
163 It's A Man's World
164 Chrome & Paint
165 Once Upon A Time In The Projects 2
166 The Nigga of the Century
167 West Up!
168 Fat Cat
169 Mental Warfare (Insert)
170 Cold Places
171 My Loved One
172 Chrome and Paint
173 Once Upon a Time In the Projects
174 What They Hittn' Foe?
175 Penitentiary
176 U Ain't Gonna Take My Life
177 Bow Down
178 Until We Rich
179 Check Yo Self ("Message" Remix)
180 The Shot
181 Right Here Right Now
182 Gangsta's Fairytale 2
183 The Predator
184 Pushin' Weight
185 What Can I Do? (Remix)
186 The Gutter Shit (Featuring Jayo Felony, Gangsta & Squeak Ru)
187 Waitin' Ta Hate
188 Holla @ Cha' Boy
189 Pimp Homeo (Insert)
190 Pushin Weight Remix
191 Bop Gun (One Nation) [Radio Edit]
192 Gangsta Nation
193 The Curse Of Money
194 $100 Dollar Bill Ya'll
195 The Wrong Nigga to Fuck With
196 Child Support
197 Limos, Demos & Bimbos"(feat. Mr. Short Khop
198 When I Get To Heaven
199 24 Mo' Hours
200 Here He Come
201 The World Is Mine
202 When Will They Shoot?
203 The N**** Ya Love to Hate
204 What Can I Do? (Eastside Remix)
205 Wicked Wayz
206 Endangered Species (Tales From The Darkside) (Featuring Chuck D)
207 Trespass
208 3 Strikes You In
209 Anybody Seen The PoPo's?!
210 Three Strikes You In
211 You Know How We Do It (Remix)
212 Make It Ruff, Make It Smooth (Featuring K-Dee)
213 Urbanian
214 Dead Homiez
215 Doin' What It 'Pose 2Do
216 Cave Bitch
217 We Be Clubbin'
218 Stop Snitchin'
219 Turn Off The Radio
220 War & Peace
221 The Shot (Intro)
222 Heaven
223 Click, Clack - Get Back!
224 The Gutter Shit"(feat. Gangsta, Jayo Felony, Squeek Rule
225 A Bitch is a Bitch
226 Everythang's Corrupt (Single)
227 We Be Clubbin' (Clark World Remix)
228 You Can't Fade Me / JD's Gaffilin'
229 X-Bitches
230 Alive On Arrival
231 Get Off My Dick And Tell Yo Bitch To Come Here (Remix)
232 I Rep That West
233 The Big Show
234 Where Ya At?
235 Spittin' Pollaseeds
236 Cash Over Ass
237 Endangered Species (Tales From The Darkside) [Remix]
238 Until We Rich (Featuring Krayzie Bone)

ICE CUBE Bio

O'Shea Jackson (born June 15, 1969), better known by his stage name Ice Cube, is an American rapper, actor, screenwriter, and producer. He began his career as a member of the rap group N.W.A along with group leader Eazy-E, and later built a successful solo career in music and cinema.

He married Kimberly Woodruff, with whom he has four children, in 1992. From the mid-1990s onwards, Jackson focused on acting, and his musical output has slowed down considerably. He remains one of the most visible West Coast rappers, having helped originate gangsta rap.

Ice Cube was born in South Central Los Angeles, California, the son of Doris Jackson (née Benjamin), a hospital clerk and custodian, and Andrew Jackson, who worked as a groundskeeper at UCLA. His cousins are Teren Delvon Jones, also known as Del tha Funkee Homosapien, of Deltron 3030, Gorillaz and Hieroglyphics, and Kam of rap group The Warzone. At age sixteen, Ice Cube developed an interest in hip hop music, and began writing raps in Taft High School's keyboarding class.

Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Cube 

Top Hip Hop/Rap Artists

1 Lil Wayne
2 2Pac
3 50 CENT
4 Eminem
5 Snoop Dogg
6 Jay-Z
7 Usher
8 Wiz Khalifa
9 Tech N9ne
10 Nicki Minaj
11 Gucci Mane