55k
Like

E-40 Lyrics

Genre: Hip Hop/Rap

E-40 Lyrics - by Popularity

1 I Like What You Do to Me
2 Sliding Down The Pole
3 Million Dollar Spot
4 Mouthpiece
5 Hide-N-Seek
6 Club On Lock
7 Ballin' Outta Control (in The Element Of Surprise Album)
8 Duckin' & Dodgin'
9 Lace Me Up
10 I'm Straight
11 The Story
12 Fuckin' They Nose
13 One More Gen
14 Bad Bitch
15 The Ambassador
16 Smoke 'n' Drank
17 Ballin' Outta Control
18 40 Water
19 The Recipe
20 I'm On One
21 U And Dat
22 Carlos Rossi
23 Hustle
24 Personal
25 Mack Minister
26 Big Ballin With My Homies
27 Yankin
28 'cause I Can
29 Dey Ain't No
30 Intro (loyalty And Betrayal )
31 Tell It Like It Is
32 Lookin' Back
33 Wake It Up
34 One Night Stand
35 Sideways
36 Dirty Deeds
37 Lifestyles
38 Keep Pimpin'
39 Do It to Me
40 Zoom
41 Sprinkle Me
42 1-Luv
43 Alcoholism
44 Bring The Yellow Tape
45 Pain No More
46 My Drinking Club
47 Pray For Me
48 Doin' the Fool
49 Captain Save A Hoe (remix)
50 The Mail Man
51 My Lil' Grimey Nigga
52 Quarterbackin'
53 Nah, Nah...
54 Rear View Mirror
55 Outta Bounds
56 L.I.Q
57 Stay Gone
58 It Is What It Is
59 Questions
60 I Wanna Thank You
61 Gasoline
62 Rat Heads
63 Spittin'
64 Back & Forth
65 Automatic
66 Rep Yo City
67 Go Hard Or Go Home
68 My Cup
69 Borrow Yo' Broad
70 Gouda
71 Barbadian
72 Earl That's Yo' Life - Featuring Too Short, Otis & Shug
73 Rapper's Ball
74 Don't Blame It On Me
75 Record Haters
76 The Slap
77 Do What You Know Good
78 The Federal
79 Break Ya Ankles
80 It's Pimpin'
81 7 Much
82 (i'll Be Yo) Huckleberry
83 Drought Season
84 Fed
85 Graveyard Shift
86 I Can Sell It
87 Got Rich Twice
88 The Corruptor's Execution
89 Money Scheme
90 Ain't Hard 2 Find
91 Loyalty And Betrayal
92 Yay Deep
93 Gangsterous
94 Represent Yo City
95 It's All Bad
96 Circumstances
97 Get Breaded
98 All Tha Time
99 Nigga Shit
100 Growing Up
101 Ghetto Celebrity
102 Me & My Bitch
103 Countdown
104 Tryna Get It
105 Yay Area
106 Nuttin' Ass Nigga
107 Tonight (feat. Jeezy and Cousin FIK)
108 I'm Doin' It
109 Rick Rock Horns
110 Countdown (feat. 2 Chainz)
111 40 & Hiero
112 Turn Up The Music
113 Pop Ya Collar
114 Thats Right (Feat. Ty Dolla Sign)
115 Pablo
116 Pussy Ass
117 Thick & Thin (Main)
118 Yellow Gold
119 Cutlass
120 Broccoli
121 Beastin'
122 I'm Pushin'
123 Street Nigga
124 Yee
125 The Element Of Surprise
126 Outsmart The Po-po's
127 Mob Shit (feat. B-Legit)
128 Wasted
129 Dem Boyz
130 Programmin
131 Sidewalk Memorial
132 Power Up
133 Record Company Skit
134 Bass Rocks
135 Tonight
136 He's No Longer
137 My Hoodlums & My Thugz
138 Look At Me
139 Shit Like That
140 Turn It Up
141 Rules And Regulations
142 My Money Straight
143 Home Again (feat. Mike Marshall)
144 The Other Day Ago
145 Back In Business
146 To Da Beat
147 Penetrate (feat. Iamsu, Sage the Gemeni and Eric Statz)
148 What You Smoking On
149 Outta Control
150 Movin' Organized Business (M.O.B.)
151 Can't Fuck With Me
152 Over Here
153 Prepared
154 Sinister Mob
155 Sellin Dope Aint Fun (Feat. Mack 10)
156 Put It in the Air
157 Pharmaceutical Outro
158 Bamboo
159 Let's Fuck
160 Doin' Dirt Bad
161 I Love My Momma
162 By Any Means (feat. Webbie and J. Stalin)
163 This Is the Life
164 Whip It Up
165 Trump Change
166 Turn Up or Burn Up (feat. Skreme and Problem)
167 Making My Rounds
168 All I Need
169 Money Sack
170 My Whip Hot
171 Attention
172 Poor Man's Hydraulics
173 To Whom This May Concern
174 Real Nigga (Feat. Kirko Bangz)
175 Mac Russ (skit)
176 Wa La
177 From The Ground Up - Featuring Too Short/K-Ci & JoJo
178 Off The Block
179 Bust Moves
180 Ya Suppose To
181 I Am Your
182 Money On My Mind (feat. Bosko)
183 Sell Everything
184 Bitch
185 Shouts Out
186 Off the Block (feat. Stressmatic and J. Banks)
187 Catch a Fade
188 Gotta Get Betta
189 Big Time
190 Red Cup
191 Ripped
192 The Server
193 Ya Blind
194 Quit Hatin
195 Ballaholic
196 Art of Story Tellin, Pt. II
197 Tanji II
198 My Shit Bang
199 Project Building
200 Can You Feel It?
201 Pimps, Hustlas
202 Dump, Bust, Blast
203 In The Morning
204 Episode (feat. T.I. and Chris Brown)
205 My Life
206 Undastandz Me
207 Champagne (feat. Rick Ross and French Montana)
208 Be You
209 Over The Stove
210 Behind Gates
211 Knockin' At the Night
212 Episode
213 Let Go & Let God
214 Baller Blockin'
215 Heavy In The Game (Feat. B-Legit)
216 Home Again
217 Get Em Up
218 End of the World
219 The Streets Don't Love Nobody
220 In Dat Cup
221 What Is It Over?
222 It's a Man's Game
223 Flashin'
224 Punkin' Em Out
225 Thirsty (feat. King Harris)
226 Grey Skies
227 Duck
228 Bootsee
229 When You Gone Let Me (feat. Too Short)
230 It's Curtains
231 Nice Guys
232 Clown Wit It
233 Choices (Yup)
234 What Kind of World
235 I'm In The Room
236 Anybody Can Get It
237 Baller's Lady
238 Bout To Pour Up
239 Tree in the Load
240 Rasta Funky Style
241 43
242 Homeless Criminals (skit)
243 In The Ghetto
244 Rollin'
245 Hood Boy
246 Born In The Struggle
247 Tree in the Load (feat. Cousin FIK and Choose Up Cheese)
248 With the Shit
249 I Get Down
250 Chip in da Phone
251 Do What I Gotta Do (feat. Work Dirty and Laroo T.H.H.)
252 Stove on High
253 Can't Stop The Boss
254 Three Jobs
255 Don't Shoot The Messenger
256 Streets Keep Callin' Me
257 Gas, Break, Dip
258 Come On
259 Baddest In The Building (Feat. Dej Loaf, Luigi The Singer)
260 Brownie Points
261 Candlelight
262 Pimp Talk (Skit)
263 That Candy Paint
264 All My N*Ggaz
265 In This Thang Breh
266 Serious
267 Hope I Don't Go Back
268 Fuck Em
269 Sht Like That (feat. Young Dro and Spodee)
270 Hittin' A Lick
271 The Art Of Story Tellin'
272 Da Bumble
273 All My Niggaz (feat. Danny Brown and Schoolboy Q)
274 Get Loose
275 Show Me What U Workin' Wit'
276 Flamboastin'
277 Paint The Picture
278 Up All Night
279 Move Mean
280 Where The Party At - With Kaveo, Young Mugzi & The Mossie
281 Sleep (Feat. Ludacris, Plies)
282 Stompdown (skit)
283 I'm Laced
284 Extra Manish
285 E Forty
286 Breath of Fresh Air
287 Mary Jane
288 Concrete
289 It's On, On Sight
290 Seasoned
291 Ball Out (feat. NHT Boyz)
292 This Shit Hard
293 Fuck You Right
294 Neva Broke
295 A Breath of Fresh Air (feat. B-Legit and Mike Marshall)
296 Gargoyle Serenade
297 Stilettos & Jeans
298 Straight Mobbin'
299 In a Bucket
300 How I'm Feeling Right Now
301 Every Year
302 Real Game For A Player
303 By Any Means
304 Fast Lane
305 Ring It
306 Trapped
307 When You Gone Let Me
308 Help Me
309 Earl Thats Yo Life
310 Jump My Bone
311 Chitty Bang (feat. Juicy J and Ty Dolla Sign)
312 Scorpio
313 This A Boy
314 Fried
315 Dusted 'n' Disgusted
316 Project Building (feat. Gucci Mane and Young Scooter)
317 Pussy Loud
318 He's A Gangsta
319 2 Fingers
320 Rep Yo District
321 Drugs
322 Jumpin Like Mine (Feat. Cousin Fik, Work Dirty)
323 Money on my Mind
324 They Point
325 Earl
326 Smebbin'
327 Spooky
328 Do What I Gotta Do
329 I Be On My Sh*t
330 Blame It on the DJ
331 Let Him Have It
332 Lieutenant Roast a Botch
333 Yellow Gold (feat. Droop-E & Work Dirty)
334 Red & Blue Lights
335 I'ma Teach Ya How To Sell Dope
336 In Dat Cup (feat. Z-Ro and Big K.R.I.T)
337 I Ain't Doin' Nothin'
338 Spend The Night
339 Playa
340 Throwed Like This
341 Knock 'Em Down Music
342 Tell Me When To Go
343 Street Sense (Feat. Cousin Fik, Choose Up Cheese)
344 Ball Out
345 Rock Stars
346 Don't Try This At Home
347 Play Too Much
348 Beatin' the Trunk Loose
349 Captain Save A Hoe (D-Shot, B-Legit, Suga-T, The Click)
350 Mayhem
351 Don’t Shoot the Messenger
352 Zombie
353 The Weedman
354 H.i. Double L.
355 I Be On My Shit
356 What Happened to Them Days
357 Wet
358 Like A Jungle
359 707
360 Champagne
361 Mr. Flamboyant 2K11
362 'Til The Dawn
363 Give Me Love
364 Got That Line
365 Outta Town
366 Things'll Never Change
367 Tuff Times
368 Hillside
369 All Y'All
370 Jealous
371 Act A Ass
372 Federal
373 Put It in the Air (feat. Mac Mall and San Quinn)
374 Memory Lane
375 Lightweight Jammin'
376 Intro
377 Play Too Much (feat. Young Bari and Roach Gigz)
378 I'm On His Top
379 Trained To Go
380 Same Since '88
381 Mob Sh*T
382 Practice Lookin' Hard
383 It's All Gravity
384 Thirsty
385 What's My Name
386 $999,999 + $1= a Mealticket
387 Gunz
388 Plush
389 On the Case
390 Fallin' Rain
391 Up All Night (feat. Clyde Carson)
392 I Know I Can Make It
393 Everyday Is A Weekend
394 Takin' Em Back
395 All Y’all (feat. Iamsu and Kool John)
396 Get Ya Weight Up
397 More Bass, More Treble
398 Give Her The Keys
399 Family
400 Penetrate
401 Tired Of Sellin Yola
402 Rappers' Ball
403 Bendin Corners (Skee Skert)
404 Slummin’
405 Cause I Can
406 Slow It Down
407 Mister T
408 Function
409 Muscle Cars
410 Let Em Have It
411 Pablo (feat. Gucci Mane and Trinidad James)
412 I Can Do Without You
413 Got It
414 Outro
415 I’m Pushin’
416 Salute You
417 Ahhhh Shit!
418 Its The First (Feat. Cousin Fik, Turf Talk)
419 Turn Up or Burn Up
420 Click About It
421 I Hope U Get This Kite
422 Chitty Bang
423 Do the Playa
424 Breakin News
425 Back Against The Wall

E-40 Bio

Earl Stevens, (born November 15, 1969) better known by his stage name E-40, is an American rapper from Vallejo, California. He is also part of the Bay Area rap group The Click and the founder of Sick Wid It Records. His solo debut album, Federal, was released in 1992, and The Click's debut album "Down & Dirty" came out in 1994. E-40's 1995 solo album In a Major Way opened him up to a wider audience. He has released over ten albums, including those with his group The Click; he has also appeared on numerous movie soundtracks and has guest appearances on a host of other rap albums. Starting in 1998, he worked with rappers outside the Bay Area and rose to even higher mainstream popularity in 2006 with his single, which was produced by Wesley Rusick "Tell Me When to Go".

Stevens was born on November 15, 1969 in Vallejo, California.

After a talent show at Grambling State University, E-40 and his cousin B-Legit Danny Martinez decided to attempt a career in rap. They moved back to Napa and teamed up with D-Shot, E-40's brother, to form the group Most ghetto Players. E-40's gospel singing uncle (Saint Charles) helped them put out the record. E-40's sister, Suga T, was then added to the group to form The Click.

Source: http://en.wikipedia.org/wiki/E-40 

Top Hip Hop/Rap Artists

1 Lil Wayne
2 2Pac
3 50 CENT
4 Eminem
5 Snoop Dogg
6 Jay-Z
7 Usher
8 Wiz Khalifa
9 Tech N9ne
10 Nicki Minaj
11 Gucci Mane